Category: | 2010-03-27 | 22:37:57

Justin Bieber på Disneyland (Igår)

dåliga videosar . men aa det var iallafall igår haha :D



hittade också den här videon som två tjejer som är typ 17 elr 18 år elr äldre. dem var iallafall där på disneyland för att se justin bieber . och dem verkade vara lika galna som alla andra justin bieber fans. men först trodde jag att dem drev . men jag har ingen aning . men det som stör mig mest är att när dem väntar på att justin ska komma så ställer dem sig i gången och dansar och tror att dem äger hela disneyland ? men förlåt såna människor går inte in i min värld. jag kan allvarligt gå fram och slå till såna människor. det är  som om dem better sig som justin är våran och inte eran . vi är snyggast. om nån människa är så som dem om justin skulle komma till sverige . då skulle jag lugnt gå fram och slå den . jag lovar jag skulle göra de, för så better man sig för fan inte!!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: