Category: | 2010-03-19 | 21:23:12

Justin berättar om att hans röst ändras

"I'm at that age where my voice is changing," Justin, who turned 16 on March 1, told Connelly. "It's been a pretty smooth transition so far. I'm not all the way through it, but I have the best vocal coaches training me and stuff. ... I like my voice how it is right now, but I have to work out it and it's going to get lower, so I have to work with what I have.

på svenska: "Jag är i den åldern där min röst förändras," Justin, som fyllde 16 den 1 mars, berättade Connelly. "Det har varit en ganska smidig övergång hittills. Jag har inte gått hela vägen än, men jag har den bästa sång Coachs Träningen sånt. ... Jag gillar min röst hur den är nu, men jag måste jobba ut på den så att den kommer bli lägre, så jag måste arbeta med det jag har.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: