Category: | 2010-06-08 | 17:06:30

justin har AIM (ungefär som msn)

Ladies, if you’re looking for JB you might try searching for him on AIM! It turns out the Biebs loves to spend his free time chatting it up online!
BFFs, Justin Bieber loves to instant message! We spoke to one of JB’s best friends, Iyaz, who tells us the superstar loves to spend his time using AOL Instant Messenger. The R&B singer who was discovered by Sean Kingston, tells us that Justin is always IM’ing him!

“I was overseas for a long time,” says Iyaz. “Finally I came back and I signed on AIM and Justin asks me ‘When’s your birthday’ so I responded but he wasn’t there … so all the time we’re talking … so much that it’s like offline messages. I leave a message and sign off and I’ll get back on and there will be a message like ‘Oh man I got a birthday present for you.’”Speaking of birthdays — Iyaz was one of the select few who got to attend JB’s mega Sweet 16 party, Mar 1 in LA! We’re so jealous!“That’s my dude … I went to his birthday party and it was awesome,” says Iyaz. “I gave him a little something … a little gift but I can’t tell you what!”

We’re sure it won’t the present Usher gave him … a Range Rover!

Ladies, all we need to figure out now is JB’s AIM screen name! Tell me what you think it is!

SVENSKA :

Damer, om du letar efter JB du kan prova att söka efter honom på AIM! Det visar sig att Biebs älskar att spendera sin lediga tid chatta upp det på nätet!
BFFs, älskar Justin Bieber chatta! Vi talade med en av JB: s bästa vänner, Iyaz, som berättar superstjärnan älskar att spendera sin tid använder AOL Instant Messenger. R & B-sångare som upptäcktes av Sean Kingston, säger att Justin alltid IM'ing honom!

"Jag var utomlands under en längre tid, säger Iyaz. "Äntligen kom jag tillbaka och jag undertecknade på AIM och Justin frågar mig" När är din födelsedag "så jag svarade men han var inte där ... så hela tiden vi pratar ... så mycket att det är som offline-meddelanden. Jag lämnar ett meddelande och underteckna och jag ska upp igen och det kommer att bli ett budskap som "Oh man fick jag en present till dig. '" På tal om födelsedagar - Iyaz var en av de få som fick delta i JB: s mega Sweet 16 part, Mar 1 i LA! Vi är så avundsjuk! "Det är min kompis ... Jag gick till hans födelsedagsfest och det var enormt, säger Iyaz. "Jag gav honom en liten sak ... en liten present, men jag kan inte berätta vad!"

Vi är säkra på att det inte kommer fram Usher gav honom ... en Range Rover!

Damer, allt vi behöver ta reda på nu är JB's AIM-namn! Berätta vad du tycker det är!



Postat av: x)

jag fattar inte x) vadå, har justin nån slags MSN eller?

VAD HETER DEN ISÅFALL :D

2010-06-08 @ 21:40:26

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: