Category: Covers | 2010-07-17 | 23:18:53

Rare videos

Här är en gammal video från när Justin sjöng på gatan i Stratford :)



Kan fortsätta lägga ut några gamla videos... Här är han med några kompisar på en pizzeria, jag trooor han var 12-13 här då :). Det är som den förra i Stratford..
Och Justin visar sin dåliga sida, barnförbjudet! ;O haha, skämt o-sido! Han svär ju typ aldrig nu för tiden inför kamera för att han måste vara ett bra föredöme.. Själv skulle jag aldrig klara det ;S.



Nu kommer fler videos från samma youtubekanal :)

Här tror jag han va ca 14 kaaaanske 15. Två av barnen är ushers och det är även hans hus :)

Postat av: Anette

dricker han på den andra videon ? eller är det bara cola ? :P 0ch jag fattade inte vad för `ond` sida visra han ? XD

2010-07-18 @ 11:11:27

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: