Category: | 2010-07-20 | 17:36:52

dem är bara kompisar

asså gud jag orkar inte. alla ba ååh är caitlin och justin tillsammans igen,. är dem fortfarande kära ? NEJ! DEM ÄR BARA KOMPISAR. förstå bara KOMPISAR!

dem här bilderna är gammal. och vet ni varför jag vet ? jo för att jag har sett hundratals bilder på justin och han hade sitt hår sådär när han var liten. han har inte så längre med håret. och han är äldre nu. man ser det på utseendet.

Justin Bieber Caitlin Beadles Still In Love?Justin Bieber Caitlin Beadles Still In Love?

ser ni inte hur liten justin är ?

här är några NYA bilder på caitlin
Justin Bieber Caitlin Beadles Still In Love?


oj nu lätt det som om jag var jätte sur, men jag är inte det. jag ville bara klargöra ;) haha


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: