Category: | 2010-12-17 | 21:01:46

visste ni att..



·En gång skrek en hater att han hatade Justin, han vände sig om och gjorde en släng kyss.

·Justin: "Jag hade inte så många vänner i skolan, killarna var avundsjuka på mig."

·Justin tycker att han är en bra på att kyssas.

·Justin: " Vissa killar sårar tjejers känslor för att dom tror att dom är coola, jag är inte som dom."

·En gång frågade ett fan om hon kunde få ta en bild med honom och han sa nej, sen ångrade han sig så han frågade om hon ville bowla.

·Justin pratar i sömnen, han brukar säga saker som "Nej, vänta, sluta."

·Justin om sina haters: "Jag vet att ni hatar mig, det vet jag. Men inse det... jag är bättre än er."

·Justin har sagt att det första video klippet någonsin på honom som hamna på youtube, var en video när han slogs i skolan och några filmade det.

·Justin: Jag vill ha en son före en dotter så att min son kan skydda min dotter.  "NAAW"

·När Justin möter fans tittar han in i deran ögon för att se om hon är "den rätta".♥

·Justin tycker att det är sexigt när tjejer biter sig i läppen.

·Justin och Ryan gjorde en video när dom dansade till "Single ladies", dom tog bort den innan för många hade sett den.

·Justin: "Om jag fick en önskan skulle det vara att alla mina fans skulle känna sig vackra, för det är dom. ♥

·Justin skulle vilja vara med robert pattison för att han får så många brudar ;) det har han sagt.

 

 

kommer från : http://blogbybeliebers.blogg.se/

 

Postat av: zainab

länkat dig nu :)



säg till mig när du ha länkat mig ;)

2010-12-17 @ 21:05:59
URL: http://demilovelovato.blogg.se/
Postat av: debbie

gaah vad gulligt att han letar efter den rätta genom att kolla i ögonen!

2010-12-17 @ 23:17:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: