Category: | 2010-12-31 | 12:02:44

Justin Bieber vill spendera nyår 2011 med familjen


Justin
Bieber säger att han bara vill umgås med familj och vänner i nya året 2011. Han berättade MTV, "på nyårsafton, jag är bara umgås. Jag kommer bara att vara med min familj. "tillade han," bara vara med dem och avkopplande, eftersom jag har varit gå, gå, för de tre senaste åren. "

Justin kommer att visas i sin första film, "Never Say Never", som öppnar i februari 11. Han tweeted, "Chillin och lycklig. Det har varit ett roligt år med mycket välsignelser. Några galna rykten men roligt och minnen. Vi r bara gettin börjat! "I en annan tweet han uppgav, " Vill du ha resten. # tacksam "

Kommer du titta på "Never Say Never" 3D-film i dig närmaste teater? eller bara vänta DVD att släppas?

Postat av: Jennifer

heey. jo jag undrar om hans film kommer gå på biograferna i sverige asså typ som i, uppsala,sala o sådär.

o jag e så orlig fall att jag ska missa biljetterna

till när han kommer till sverige, kan inte ni skriva till mej på min blogg hur mkt dom kostar o var man kan köpa. eller så kan ni maila mej snälla vill så gärna veta :D!!

2010-12-31 @ 13:06:53
URL: http://jennifer-e.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: