Category: | 2010-12-15 | 16:34:16

Justin Bieber mål för 2011: "Att vinna en Grammy"!



Justin
Bieber kan ha just haft sitt bästa år någonsin, men den 16-åriga Phenom är redan inriktad att fastställa en milstolpe i 2011.

"Mitt mål under 2011 är att vinna en Grammy," sa Bieber till Billboard.com Z100 Jingle Ball i fredags (10 dec), där Justin gjorde ett uppträdande av en propp full publik av skrikande fans i New York Madison Square Garden.

Bieber, som är nominerad för best new artist och bästa pop vokala album för "My World 2,0", vet att han är inte den enda upp-och-comer med sitt öga priset, dock. När vi frågade vem som är hans största Grammy konkurrensen hade sångaren bara ett ord: "Drake," med hänvisning till rapparen Drake, som hade sitt genombrott detta år med sitt debutalbum "thank me later."
"Jag älskar honom",
sade Bieber. "Han är grym. "



Känslan verkar vara ömsesidigt, som Drake nyligen visade kärlek till Bieber samtidigt som man talar om hans bästa new artist Grammy. "Jag tror att för killar som jag och Justin, som är i den kategorin markerar en ny generation av artist, är att vi var blev upptäckta  Internet," sa Drake. "Det är lite av en stund för mig att se honom, som upptäcktes av YouTube, och jag, som upptäcktes över MySpace."

Bieber delade Jingle Ball stadium i New York med en massa andra stjärnor, bland Katy Perry, Enrique Iglesias, Selena Gomez, Bruno Mars, BIR, Travie McCoy, Paramore och Taio Cruz, bland annat. Den fullständiga Konserten sänds på torsdag (dec 16 idag) 9:00 ET Fuse. (amerika, inte sverige då)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: