Category: | 2010-08-12 | 14:30:26

vita chambers berättar om turnéen

Från hennes första tour uppdatering, vet vi att Vita Chambers har haft skitkul på Justin Bieber's "My World" turné. Nu är 17-åriga sångerskan egentligen bindning med henne toumates, som hon berättar i sin senaste bloggpost.

Vita har varit i hårt arbete, utför tillsammans med Justin, Jessica Jarrell och Sean Kingston de senaste veckorna, och med alla dessa roliga personer som hon reser tillsammans med, finns det säkert några allvarliga backstage Shenanigans.

"Bieber är mannen," säger Vita . "Jag åt frukost med honom häromdagen och han gjorde så att jag skrattade så mycket att jag knappt kunde äta min mat. Han är en skojare och alltid spelar spratt eller hitta nånting att få folk att skratta. Jag älskar det med honom!

Vita och Jessica har dragit upptåg av hennes egna, även om, även upptåg uppmanar fans som tweet dem deras telefonnummer! Men en av de coolaste saker som hänt på turné blir en backstage besök av Shaquille O'Neal. Kolla in bilden hon och hennes bandmedlemmar gjorde!



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: