Category: | 2010-08-14 | 20:29:03

justin vill ha en både varm och riktigt häftig tjej

Justin berättade till The Sun: "Cheryl Cole och Katy Perry är två av de hetaste tjejerna i världen och dem är så normala och man har alltid roligt med dem. De är den typ av tjejer jag vill ha hittills. Jag vill ha en yngre version av Cheryl och Katy, en blandning av de två skulle vara hett.

Kanske de kunde dejta mig och berätta hur man listar ut vem som är bra. Det skulle vara ganska häftigt. Jag skulle vilja ta ut båda två på middag så att de kan berätta för mig det bästa sättet att vinna en kvinna som dem.

Jag är glad att vara singel men det betyder inte att jag inte söker efter någon. Problemet är när jag träffar en tjej, jag vet inte om hon gillar mig eller om hon gillar den livsstil. Även de riktigt heta tjejer gå runt agerar som de vet att de är heta. Det är ovanligt att hitta en tjej som är både varm och riktigt häftigt, men jag vet att de finns. "

Justin berättade för Access Hollywood: "Jag har Kim Kardashian på BlackBerry Messenger och vi, liksom, pratar hela tiden. Hon är verkligen vacker så  .. Jag menar, en 16-årig skulle vilja göra en fotosession med henne. "



en blandning av katy perry och cheryl skulle justin vilja ha, men hon ska också vara en varm och riktigt häftig tjej ;) (Då är mitt tips, eftersom Justin verkligen väljer själv då, då ska man verkligen vara sig själv! om man nu skulle träffa honom haha)




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: