Category: | 2010-08-14 | 19:59:37

justin bieber kom till drakes konsert igår

Kom ni ihåg att vi skrev här på bloggen att Drake kom och överraskad justin på hans konsert och joinad han på scenen?
aa Justin gjorde samma sak tillbaka till han nu ;)

justin twittrade detta :

Justin Bieber and Drake
Flickorna blev helt vilda när Drake ropade upp kanadensiska heartthrob Justin Bieber på scenen under sin föreställning på Indiana State Fair på fredag (13 augusti). Justin spelade sidekick till Drizzy under "Best I Ever Had" och utförde även ett trumsolo.

"Jag kan inte glömma min lilla bror som är här också", meddelade Drake. "Killen är en del av något speciellt. Du vet vi båda är från Kanada och skit, så du vet jag kan inte glömma ol 'J. Beezy. Det är min Dawg, man. "

Drake var med Biebs på scenen under hans Indianapolis konsert kvällen innan.

videosar från kvällen:





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: