Category: | 2010-04-05 | 16:03:09

Beyonce

Vi alla vet ju att Justin gillar Beyonce. Han tycker att hon är söt,snygg,het,sexig,dansar bra, sjunger bra . Aa hon är helt enkelt en drömbrud i Justins ögon. Men för en månad sen så interjuvad en tidning honom och då kom dem in på Beyonce. Och såhär sa Justin då :

 "När jag tänker på mina fans, tänker jag på hur jag känner för Beyonce. Jag verkligen älskar Beyonce och jag vill att hon ska säga (till mig)," Hej, älskling, ge mig en kram " det får mig att må bra.

Det sa Justin i en interjuv för en månad sen :') he really likes her!
Så om du ser ut som Beyonce, så ta chansen ;)



lill-killen är Beyonces syrras barn
Postat av: :)

folk säger att jag liknar beyonce!! :))<333333

2010-04-05 @ 16:06:47
URL: http://seldemi.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: