Category: Artiklar/Tidningar | 2015-05-04 | 14:52:54

"Vill vara en bra förebild till mina syskon"

Justin Bieber är en av de kändaste människorna på jorden och det vet han om själv. Men han har en plan för hur han ska hålla fötterna på jorden. 
 
"Det har funnits tillfällen där de har varit svårt," berättade 21-årige sångaren till PEOPLE. "Så länge jag tar Gud och min familj i första hand är det inga problem, då kan jag gå igenom de mesta. Det är viktigt för mig att vara med människor som är ärliga mot mig - som kan säga till när jag gör något fel".
 
"Jag älskar min bror och syster så mycket. Jag vill hjälpa dom att bli bra människor och jag vill vara någon de kan se upp till".
 
 
Postat av: Anonym

Han är nog riktigt familjekär (-: den betyder allt.

2015-05-04 @ 17:26:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: