Category: News! | 2013-07-10 | 15:20:00

Justin kissar i en mopp-hink på restaurang

När Justin var i New York tidigare i år skulle han lämna en restaurang genom köksingången, och bestämde sig för att utföra sin behov i en mopp-hink.

 
 
 
Postat av: Tussan

Är det här verkligen sant. Jag skulle vilja se vedion. Resturanger brukar inte ha moppar jag undara faktiskt om man får ha det . Man brukar nämligen spola av hela golvet när man gör rent köket. Jag har aldrig varit i en resturnag som har en mopphink vid ingången. Om det nu finns en vedio på det här så lägg ut det är ni snälla.

2013-07-10 @ 16:16:43
Postat av: Tussan

Jag har nu hittat vedion . Ja det var ett dumt skämt. Men sen ser man att han håller i en vatten flaska fast jag förstår inte varför han sa fuck bill clinton. Men TMZ är ju dumma som publicerar detta och skriver att han kissar i en hink när han sen håller en vatten flaka i handen.

Svar: Det hängde en tavla med Bill Clinton på, och han sa då ''Fuck Bill Clinton'' till tavlan och sprutade något på den. Troligtvis bara som ett skämt. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-10 @ 16:50:45
Postat av: Tussan

Ni är underbara på att svar snabbt. Ja det var nog ett skämt. Det kommer väl att bli ett väldigt liv om dethär. Jag tror bieber är lite vild ibland och inte tänker sig för kanske specillt när han är med kompisar då ska han visa sig lite tuff tror jag. En sak förstår jag inte varför publicerar dom dethär nu om det hände tidigare i år.

Svar: Det blåses upp bara för att det är hans som gjort det. Det finns massor av människor som kissar på de mest konstiga ställena när de druckit. Det är inte så konstigt egentligen. Kram, du är underbar!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-10 @ 17:20:22
Postat av: linn

jag tror Justin måste ta reda på vilka e han riktiga kompisar...jag tror inte det var speciellt snällt av den som filmade och att personen som filmade skulle kalla sig själv att sann kompis och att man kan lita på dem....nej jag tror Justin borde hellre hänga mer med chaz och ryan...det e vad jag tycker

2013-07-10 @ 19:20:35
Postat av: Tussan

Jag håller med Linn. Samtidigt hade han en vatten flaska i handen kolla på hela filmen från TMZ. Men han verkar inte vara riktigt nykter(han är nog rätt full). Måste ju vara lite pinsamt för honom att se den här filmen sen.

2013-07-10 @ 20:01:36
Postat av: ceciia

Men looooooooooool, JA, jag är en belieber, men vissa försvarar ju honom helt över gränsen för mycket. Säga att han håller i en vattenflaska? Varför skulle han göra det som skämt för, haha? Och han var ju probably full medans han sa "fuck bill clinton".

OCH SEN, tror jag att Justin själv vet vilka hans "sanna kompisar" är

2013-07-10 @ 20:11:03
Postat av: Tussan

Hej igen. Jag har precis kollat på filmen igen för 4 gången i rad. Ja han gick över gränsen tycker jag. Men i sluet kan man se att han håller i en vattenflaska kolla på filmen. Det är inte okej det han gör. Det skulle nog vara bra om han såg den här filmen själv och skäms lite så gör han nog inte om det.

2013-07-10 @ 21:05:22
Postat av: Anna

Vart ser ni vattenflaskan? Eller är jag blind haha, ser bara att han håller i en sådan där ''rengöringsspray''. Hoppas verkligen att det är en vattenflaska för tycker verkligen att det är äckligt och oartigt att pissa sådär i en restaurang, spelar ingen roll vem det än är som gör det, Justin eller en helt vanlig människa. Aja, i love him anyway :)

2013-07-10 @ 23:22:00
Postat av: Tussan

Det verkar som han ber om ursäkt och att han skämms vilket han ska göra . Han kanske såg filmen och sig själv på den och tänker nej vad pinsamt varför gjorde jag så varför sa jag så. Jag hoppas han inte gör om det.

2013-07-10 @ 23:52:38
Postat av: Anonym

Jag tror inte att han står och kissar isf skulle han inte ha en som står framför sig o kollar, det är nog bara kompisarna som vill skoja lite för att bakifrån ser det ut som att han kissar, jag tror att han bara står och sprutar med flaskan för inte skulle han ställa sig sådär.....!!

2013-07-11 @ 09:34:43
Postat av: Anonym

Om ni undrar vart vattensprutan/rengöringspray är så är den i slutet. Den här vattensprutan/rengöringsspray är turkos och är såna man använder i kök det är specilla som dessutom innehåller ett bakterierdödandemedel.Om ni tittar i början så ser ni oxå en kock i en vit rock som står till höger och som dessutom har massa vita kartonger i händerna om han hade kissat hade han säkert sagt till då det finns jättestränga regeler för kök angående hygeien. Titta på TMZ vedio så ser ni det. Det är förmodligen ett skämt men ett mkt dumt skämt jag tycker verkeligen inte att han får bete sig så. Han gör nog inte om det . Jag försvara honom inte.

2013-07-11 @ 10:09:03

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: