Category: Övrigt | 2013-12-08 | 16:14:23

PRESENTATION - Hanna Hansson

Hanna Hansson är mitt namn, Jag föddes 22 augusti 1997, vilket betyder att jag är 16 år gammal. Jag bor lite utanför Göteborg, i en stad som heter Kungsbacka. Jag bor tillsammans med min mamma, pappa och min syster.  

Jag började först blogga här som en gästbloggare 2011 men blev kvar, så än idag är jag fortfarande kvar på denna bloggen. Vet inte om någon kommer ihåg det? det första inlägget jag gjorde. http://justindrewbieberswe.blogg.se/2011/june/ny-gastbloggare.html#comment 

I höstas började jag på Drottning Blankas gymnasium, där går jag linjen stylist. Jag är jätte nöjd över att jag valde denna linje och trivs enormt bra. 

På min fritid tycker jag om att umgås med vänner, shoppa, hitta på roliga saker och gymma. Jag älskar även att resa och skall i slutet av detta året till Miami, USA vilket jag är hur taggad som helst över.  

2009 var året då jag hittade en kille vid namn Justin Bieber sjungandes på youtube. Den första låten jag hörde av honom var ”Where Are You Now” och det var den som fick mig att falla för honom också. Jag ångrar ingenting i världen att jag fall för denna kille, eftersom han har gjort mitt liv så mycket bättre och lärt mig att kämpa för mina drömmar och att aldrig ge upp. Efter alla dessa år som en belieber betyder han fortfarande allt för mig. Han är en av anledningarna till att jag har ett leende på mina läppar. Hans musik har hjälpt mig igenom så mycket. Jag är så stolt över Justin och hur långt han har kommit.

Jag kan fortfarande inte fatta att jag såg honom live för första gången detta året, känns fortfarande overkligt för mig. Jag skulle bara ha sett honom den 22 april men fick golden circle biljetter i julklapp av min familj till den 23. Ni ska bara veta hur mycket jag grät när jag fick biljetterna i min hand. Jag köade utanför ett ställe som skulle sälja biljetter i nästan ett dygn vilket var så himla värt det. Känslan att se sin allra största idol är helt magisk. Jag kommer ihåg dessa två dagar så himla tydligt eftersom de var mina två absolut bästa dagarna någonsin i mitt liv.  Jag kommer även ihåg hur nervös jag var dagarna innan konserten, allt jag tänkte på var att jag skulle få se mitt allt, min lifesaver. Känslan att vara inne i arenan var helt magisk, har aldrig skrikit eller hoppat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde dessa dagar. Åhh jag vill tillbaka nu och uppleva allt igen!!!

Här är en bild som jag tog på konserten och en bild på mig om ni undrar hur jag ser ut.

 
Postat av: Anonym

Vart flyger du i från?

Svar: Jag flygger från landvetter vilket ligger i Göteborg.
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-08 @ 22:36:10

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: