Category: | 2010-09-05 | 19:13:04

jessica jarrell och justin overboard

video från när Justin och Jessica uppträder 'overboard' den 3 september på Champlain Valley Fair.


asså gud vad jessica jarrell vill göra oss fans avundsjuka, man ser verkligen det vid : 1:37. när hon sätter upp armen på hans kind och kommer jättenära!! OHH jag blir avundsjuk, men ja hatar henne samtidigt haha :D.
och justin verkade få lite problem vid : 2:40 hahahah xD
Postat av: ALEXANDRA

KOLLA B AH HUR HAN DRAR HENNE TILL SEJJ!! FAAAN VA AVIS JAG BLEV DÄR!! FAST JAG BLEV GLAD ÄNDÅ FÖR JAG TYP TÄNKER ATT DET DÄR E JAG!! HAHAH DÅ BLIR JAG INTE AVIS GÖR DET HELA TIDEN! BRUKAR DRÖMMA BORT MEJ O TÄNKA ATT DET DÄR E JAG IST !:):p BÄSTA BLOGGEN!

2010-09-06 @ 16:55:43

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: