Category: | 2010-12-15 | 18:39:03

justin gillar en spansk tjej?

justin RT detta , från en spansk tjej som såg honom och satt längst fram när han var på den där spanska tv-showen :) hon har lila tröja på sig.

 



det är hon i början som är till vänster, de var hennes tweet han RT:ade. Men iallafall, när justin var på den där intervjuen så små tittade han ibland mot henne. man ser de i videon. Och sen när han löste kubik kuben så skrattade han och kollade bak sen så sprang han fram till dem tre tjejerna och gav den till dem. Och sen nu efter så RT:Ade han hennes tweet och sen svarade han även på den :

och först när jag såg det här så trodde jag att det var någon tjej från England, eftersom han gillar deras uttal. Men sedan så såg jag att de va en spansk tjej. Och jag tror inte att han hade svarat/skrivit till henne om han inte tyckte hon var söt. eller va tycker ni ? :)


såhär ser hon ut :

jag tycker hon är söt, hon är lite lik justins ex caitlin tycker ja :)
Postat av: emmafazic

hahahha jag är lik henne, omg

2010-12-15 @ 19:32:01
URL: http://twitter.com/emmafazic

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: