Category: Artiklar/Tidningar | 2016-02-04 | 19:51:45

Zara Larsson festade med Justin Bieber

Zara Larsson befinner sig för tillfället i Los Angeles, och självklart lyckades hon hamna på samma restaurang som Justin Bieber (som hon sjöng inför)!

Zara Larsson satt tillsammans med några andra på en restaurang i Los Angeles när hon vid bordet bredvid fick syn på Justin Bieber. Hur coolt?! Justin satt med sina vänner, men när han var på väg ut för att röka fick han syn på Zaras sällskap och kom över för att hälsa på dem.

Justin kände de som satt vid mitt bord, så han kom dit och bara ”hey guys, how you doing”? Han hälsade även på dem han inte kände. Han stod precis vid min sida, och min handsvett var brutal. Hans läppar var mörka av rödvin så jag sa ”oh, so you like red wine?” och han svarade ”yeah, I do”, berättar hon i podden Den fantastiska resan.

I lokalen fanns det ett piano som en man spelade på. Justin sjöng en låt för alla gäster och efteråt ropade en i Zaras sällskap till ägaren att hon också skulle sjunga. Zara vägrade först, men till slut blev hon övertalad och sjöng då för Justin Bieber!

Efter sången bjöd Justin med Zara och hennes sällskap till en klubb där de festade tillsammans. 

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: