Category: Tävlingar | 2013-10-27 | 18:30:00

TÄVLING - VINN VICTORIA'S SECRET BODY MIST

Nu har du chansen att vara med att tävla om en 
Victoria's Secret Pure Seduction Body Mist!


Vill du vinna en av de godaste dofterna från Victoria's Secret?
Genom att följa instruktionerna nedan kan den bli din!

Läs och fullfölj instruktionerna steg för steg:
1) Gilla JDBS på facebook genom att klicka på länken: http://www.facebook.com/pages/justindrewbieberswebloggse/207493949322683?ref=hl

2) Hitta statusen som innehåller bilden nedan och gilla och dela bilden.

 

3) Kommentera sedan ''Gillat och delat''.

4) Gå sedan hit tillbaka till bloggen och kommentera i detta inlägget
- För- och efternamn
- Mailadress
Detta behövs för att vi sedan ska kunna få tag på vinnaren när denne utsetts.

5) När du fullföljt alla steg är det bara att vänta och hoppas på att just DU vinner!

Det är ingen idé att försöka fuska då vi kommer kontrollera ALLA så att följt instruktionerna på rätt sätt.

M Å   B Ä S T E   B E L I E B E R   V I N N A !

Tävlingen hålls i samarbete med http://www.fyndiq.se/, som är ett fyndvaruhus  på nätet som säljer allt från mobilskal, smink, kläder och inredning m.m. 

Kolla gärna in deras hemsida för grymma produkter och hundratals produkter med Justin Bieber.

Följ dem även gärna på Facebook under namnet Fyndiq och följ dem på Instagram under @fyndiqshopping för de senaste produkterna och produkttipsen. 

Postat av: Anna

Åh, vilken rolig tävling! Ska absolut vara med!

2013-10-27 @ 18:35:25
Postat av: Maryam Mohamed

Jag har delat och gillat bilden på Facebook men det går inte att kommentera. Hoppas jag vinner :)

Svar: Vad konstigt! Du är med i alla fall. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-27 @ 20:03:40
Postat av: Anonym

Jag har gillat, delat och kommenterat hoppas jag verkligen jag vinner jag vinner aldrig någonting 👌😃😱

2013-10-27 @ 20:10:32
Postat av: Halima Mohamed

Jag har gillat, delat och kommenterat hoppas verkligen jag vinner, jag brukar aldrig vinna på tävlingar haha :))

2013-10-27 @ 20:13:05
Postat av: Jessica

Jessica Sandberg
[email protected] hoppas jag vinner :)

2013-10-27 @ 20:55:52
Postat av: Ifrah liban

Hej jag har gillat hemsidan i Facebook o kommenterat och har delat hoppas jag vinner hej då ?

2013-10-29 @ 20:22:55
Postat av: Ifrah liban

Hej jag har gillat hemsidan i Facebook o kommenterat och har delat hoppas jag vinner hej då ?

2013-10-29 @ 20:23:58
Postat av: Sofia Rizk

Har gillat & delat, gjort allt helt enkelt :) Skulle bli superglad om ja vann!

Kram

2013-10-29 @ 22:40:08
Postat av: Hanna Wendén

Gillat och delat på facebook! Åh, vilken bra tävling och världens bästa pris!

Mailen igen: [email protected]

Jättebra blogg, läser den varje dag. Cred till er!
Kram!

2013-10-30 @ 00:30:58
Postat av: Maryam Amani

Hej, jag har gillat och delat :) Älskar tävlingar otroligt mycket men jag har aldrig i mitt liv vunnit något, känns trist men jag hoppas jag vinner och priset är galet bra! Btw, jag kan inte leva utan er sida, läser den varje dag!

Kram :)

2013-10-30 @ 13:13:46
URL: http://maryams.blogg.se
Postat av: Linnea Nordqvist

Hej! Jag har gillat och delat på facebock. Skulle bli jätteglad om jag vann, har alltid velat ha något från vs. Vill också säga att jag älskar eran blogg! Puss & kram! :)

2013-10-31 @ 21:55:07
Postat av: ANNNAIZ

Jag har gillat och delat bilden på facebook (Annis Pöntinen) och är jätte gärna med och tävlar! Super rolig tävling, håller tummarna! Kram

2013-11-04 @ 10:10:33
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Postat av: Thelma Lindberg Grandin

Mail: [email protected]
Namn: Thelma Lindberg Grandin

Typ världens bästa tävling! Älskar VS! Pure seduction är min favorit doft men jag har det inte! Jag får helt enkelt hålla tummarna och hoppaaaaas!
Förresten jättebra blogg! Läser den varenda dag och får veta så mycket om våran Justin <33333

2013-11-04 @ 19:31:25
URL: http://thelmas.webblogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: