Category: News! | 2013-03-29 | 18:52:21

Video: Adrian Grenie talar om Justin i film

Adrian Grenie, Amerikansk skådespelare känd för sin roll i filmen, the Devil Wears Prada. Uppgav nyligen några kommentarer efter att ha sett dokumentären av Justin Bieber, Never Say Never. Vid tiden, sa Grenie, "jag såg din dokumentär [Justin] och väldigt cool. Jag tror han [Justin] skulle vara bra! "

Men tydligen Adrian har ångrade sitt uttalande i torsdags kväll den 28 mars, när han blev ifrågasatte om ämnet av en av TMZ'S paparazzis, skådespelaren svarade lite obehagligt . Kolla in videon nedan:



Paparazzi: Så vill du se Justin Bieber på bio?

Adrian: Varför sa jag det? Jag fick något som jag inte kan avsluta... Så jag inte vill prata om det.

Paparazzi: Du vad?

Adrian: jag tror att det skulle vara bra.

Paparazzi: Det skulle vara bra?

Adrian: Ja.

Paparazzi: Jag tror det skulle vara bra, men han har gjort en massa fel saker nyligen, det skulle inte påverka?

Adrian: naturligtvis inte, men varför  frågar du mig detta?

Paparazzi: Eftersom du är skatten.

Adrian: jag tror att du försöker skapa en tvist, en bra historia.

Paparazzi: tror ni att Justin skulle fungera också? Eller skulle vilja, han är en ung, du vet.

Adrian: du vet, vem som helst kan agera.

Paparazzi: Allvarligt?

Adrian: med ett bra manus och rätt riktning, absolut.


 

Postat av: Tussan

Stackars kille säger jag bara , han gör bara fel fel fel fel fel hela tiden. Folk säger att han är en bortskämd snorunge. TMZ tycker jag borde skämas. Jag kan tänka mig att dom pressar denhär skådespelaren.

2013-03-29 @ 20:19:38
Postat av: Anonym

Stackars kille säger jag bara , han gör bara fel fel fel fel fel hela tiden. Folk säger att han är en bortskämd snorunge. TMZ tycker jag borde skämas. Jag kan tänka mig att dom pressar denhär skådespelaren.

2013-03-29 @ 20:37:54
Postat av: tussan

TMZ jag är numera trött på dom. Har ni sett bilderna dom tagit i justins hus medan dom vara borta och medans twist vara där. Att gå in och ta bilder i någons hus. Här försöker dom oxå orska drama.

Svar: ja , vi med otroligt trötta!förut brukade vi ta nyheter och sånt från dem, men vi har börjat trappa ner för dem lägger bara bara bara upp massa negativt!!!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-03-29 @ 23:42:37
Postat av: Tussan

Ja han tyckte nog att dom vara jobbiga

2013-03-30 @ 00:07:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: