Category: News! | 2013-06-17 | 19:56:29

Vännen: ''Justin Bieber knarkar''

Kvinnor och knark.

Nu talar vännen ut om Justin Biebers vilda fester.

''Jag har bara sett honom röka gräs'' säger King Kevi till Radar.

 

Ryktena om Justin Biebers drogmissbruk har cirkulerat länge.

Nu ger rapparen och vännen King Kevi sin sida av stjärnans vilda festande.

''Alla på twitter säger att Justin lägger upp bilder på hostmedicin och sen tar bort dem. Men jag har bara sett honom röka gräs'' säger han till Radar.

Han passar också på att bjuda på hemliga detaljer från Justins lyxhus i Calabasas, Kalifornien.

 

King Kevi agerar både som festfixare och tjejfixare åt stjärnan.

''Justin sa åt oss att det var okej att ha fester så länge alla skrev på avtal om tystnadsplikt. Det tog det till en helt ny nivå. Jag tar med mig 60 - 70 tjejer. Justin började gilla det'' säger han.

Han passar också på att tillägga:

''Justin ska egentligen inte bli sedd tillsammans med mig. Men det är lugnt'' säger han.

 

- Aftonbladet
 
 
Postat av: Tussan

Dethär är faktiskt inte sant . Har tittat på en sida på internet som heter skvaller polis och där säger dom att det är ett rykte.

Svar: Vilken tur. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-17 @ 20:59:10
Postat av: Tussan

Jag tror svenska medier har missat det.

2013-06-17 @ 22:59:16
Postat av: Tilde

Jag visste det men hur kommer man in på skvallerpolis

2013-06-18 @ 09:05:57

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: