Category: Tävlingar | 2013-07-24 | 19:56:00

DESIGNTÄVLING

Är du duktig på att göra headers/designs?
Vill du vara den som har gjort den till denna bloggen?
 
Just nu söker jag en ny design till bloggen, så jag tänkte att någon av er läsare kan göra den! För vem kan vara bättre ämnad för det än en läsare på bloggen?
 
Skicka in ditt bidrag till [email protected]. 
Ni kan fortsätta skicka in bidrag ända tills jag har valt vem vinnaren är. 
 
Vad vinner man då?
Man vinner publicerad design på denna blogg och ett nämnande i bloggen, samt en länkbyte till din blogg (om du har någon) som publiceras i ett inlägg i bloggen.
 
Hoppas jag får in många fina bidrag! 
Lycka till!
 
 
Postat av: Malin

Jag skickar ett mejl till dig på fredag kväll! Bara så du vet'
Men annars kan du kolla in våran hemsida sålänge. Hemsida:
Designbycm.blogg.se

Hoppas du är intresserad av att få en design! Du kommer få din design snabbt & jag har en kanonbra idé som passar din blogg!
/Malin

Svar: Härligt att höra! Det låter jättebra, längtar tills jag får se er design! Kram så länge! :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-24 @ 21:29:25
URL: http://celinochmalin.blogg.se
Postat av: Isabella

Hej, jag kan börja göra en imorgon skulle jag tro. Men hoppas ni kan avsluta bidragen lite senare, skulle vara schysst då. :)

2013-07-24 @ 23:32:35
URL: http://Isabellajonssons.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: