Category: News! | 2011-03-26 | 15:40:50

Vad tyckte Channing Tatum och Jamie Bell om att Justins film slog deras?



Channing
Tatum och Jamie Bell har pratat med MTV UK om deras nya film, The Eagle, och hur de verkligen tyckte om att ha blivit "nertryckta" av Justin. Av att det var fler som ville se Justins film än The Eagle.

När vi tog upp paret, så hade vi bara en fråga att fråga dem, och det var om det fanns några hårda känslor mellan Eagle crewet och Bieber crewet, Channing Tatum skämtade och sade: "Jag ska strypa den lilla ... jag skojar bara, naturligtvis barnet är en stjärna. "

Han fortsatte: "jag önskar verkligen att de skulle lagt ut våran film en annan helg du vet, de satte ut våran film Alla hjärtans dag helgen med en Adam Sandler film, en Justin Bieber film och en animerad film."

På tal om Mr JB, verkade grabbarna inte ha fått Bieber Fever ännu, med Channing bara skakade på huvudet och Jamie tillade: "Ja nej, jag vet inte. Han är uppenbarligen en mycket begåvad kille, låt oss uttrycka det på det sättet. "



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: