Category: News! | 2011-03-15 | 23:43:05

selena bekräftar äntligen sitt förhållande med justin!


Selena
Gomez var på Z100 tidigare idag och har inte bara öppnat upp om sitt förhållande med Justin Bieber, men bekräftade det!

"Det är svårt," sa Selena om alla haters på Internet "Det gör ont, det gör verkligen det. Jag tycker inte att jag gör något fel. Jag har varit bästa vän med honom under en mycket lång tid. Det sårar mina känslor mycket men jag försöker att inte fokusera det. Jag har en stark familj och stora fans. "

"Men jag måste hålla med dem ibland. Jag älskade Jesse McCartney. Jag var besatt av honom. Han dejtade KatieCassidy när han var 16 eller 17. Jag hatade henne, absolut hatade henne. Jag var förödmjukad att han var med Katie, jag ville vara med honom. Han var min skärmsläckare! Jag gjorde en film med KatieCassidy och hon var den trevligaste person någonsin. "

Lyssna Selena's Z100 intervju med JJ när hon öppnar upp om sitt förhållande med Justin Bieber, och även när hon får en fråga om hon ska komma till sverige!

-justinbieberzone
Postat av: emma

när vilken tid snackar hon om sverige och justin :)?

2011-03-16 @ 00:56:02
URL: http://emmamattila.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: