Category: Jelena | 2011-03-06 | 12:45:00

Justin erkänner äntligen hans kärlek till selena!

Justin Bieber har öppnat sitt hjärta för första gången om varför han föll för flickvänen Selena Gomez och avslöjade: ". Det är så viktigt att en tjej får mig att skratta"

Justin sa:

Hon är het. Naturligtvis varje kille vill att tjejen ska vara het, vilket Selena är. Men jag gillar att skoja runt och skämta med folk jag gillar att vara med folk som får mig att skratta och dela min humor. Det är Selena säkert"

"
Hon är en riktigt bra person och jag tror att hon har de bästa leende i världen."


Justin pratade om hans relation med Disney Channel skådespelerskan Selena, 18, bara några dagar efter att paret gick till Vanity Fair Oscars fest i Hollywood.

De hade utlöst spekulationer om en romans i flera månader och dom var semester i Karibien tillsammans i januari.

Men fram till nu, Justin hade vägrat att diskutera Selena, som stjärnor i tonåren sitcom Wizards of Waverley Place.



Postat av: Daniella

asså man kan nt se videon ??

2011-03-06 @ 16:52:20
Postat av: Anonym

finns det en video eller något när han säger det ?:)

2011-03-06 @ 17:59:17
Postat av: Anonym

finns det ngn video ?

2011-03-06 @ 19:20:28

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: