Category: Övrigt | 2011-03-18 | 13:22:24

Beliebers vs. Little Monster //Bieber fans vs. Lady Gaga fans

Lady Gaga har flest Facebook och Twitter anhängare i världen. Men gissa vem som har mest aktiva fans? Ja just de, Justin Bieber.

Enligt statistik från FanGager.com, och med mars 2011, Lady Gaga har ännu fler fans än Justin Bieber, men beliebers är mycket mer engagerade än små monster.

För första gången har FanGager publicerat en lista över de 100 bästa fansidor. Men det är inte rangordna sidor enligt det högsta antalet fans, snarare den gynnar fans som är de mest aktiva, eller som "gillar" och kommentera inlägg med de mest frekvens.

"Vi definierar Aktiva användare för dem som meningsfulla gemenskapens verksamhet, inklusive Liksom, kommentarer, inlägg, etc., som representerar det verkliga engagemanget verksamhet," FanGager grundare sagt.

Kolla rang nedan!

 

-justinbieberzone

Postat av: Olivia Bieber

Hej, jag älskar verkligen din design med justin! Kan du tänka dig att göra en justinbieber design åt mig? jag e urdålig på det & vill gärna ha en med justin, skulle bli superduper glad om du ville hjälpa mig!



Massor av kramar ♥

2011-11-18 @ 16:57:26
URL: http://mydaysinphotos.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: