Category: Twitter | 2011-04-13 | 21:19:38

Twitter-paus

Justin Bieber kommer att ta en kort paus från att skriva på sin Twitter-konto, så han kan spendera lite kvalitetstid med familjen.
Den Never Say Never stjärnan är för närvarande i Israel, där han kommer att framträda i Tel Aviv i morgon (april 14).
Igår Justin berättade för sina fans att paparazzi hade förstört hans resa till landet, genom att ta bilder av honom.
Han skrev: "Man kunde tro paparazzi skulle ha en viss respekt på heliga platser Allt jag ville var chansen att gå där Jesus gjorde här i Israel.."
Nu Bieber medger att han har blivit "super frustrerad" på kameror, så kommer att ta en paus från Twitter ett tag.
"Jag vill se detta land och alla platser Ive drömt om och om dess den likaledes eller att dras in i politiken dess varit frustrerande", Justin sa.
"Im just upphetsad vid denna pt att få på scen och uppträda. Ska ta en liten paus från Twitter och njut av denna tid med min familj tills dess."
Justin Bieber kommer att ta en kort paus från att skriva på sitt Twitter-konto, så han kan spendera lite kvalitetstid med familjen.
Den Never Say Never stjärnan är för närvarande i Israel, där han kommer att framträda i Tel Aviv i morgon (april 14).
Igår Justin berättade för sina fans att paparazzi hade förstört hans resa till landet, genom att ta bilder av honom.
Han skrev: "Man kunde tro paparazzi skulle ha en viss respekt på heliga platser Allt jag ville var chansen att gå där Jesus gjorde här i Israel.."
Nu Bieber medger att han har blivit "super frustrerad" på kameror, så kommer att ta en paus från Twitter ett tag.
"Jag vill se detta land och alla platser Ive drömt om och om dess den likaledes eller att dras in i politiken dess varit frustrerande", Justin sa.
"Jag är bara upphetsad vid denna plats att få stå på scen och uppträda. Ska ta en liten paus från Twitter och njuta av denna tid med min familj tills dess."
017.jpg

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: