Category: News! | 2011-04-25 | 23:30:38

Selena flippar på Justin?



Selena Gomez
är trött på pojkvän Justin Bieber - på grund av hans hängivenhet till spel och prylar.

Källor säger att Justin inte ger Selena tillräckligt med uppmärksamhet.

"Justin är mycket lätt distraherad och älskar att pränta sig själv i spel - även när han är med Selena," avslöjar en källa nära Justin, som för närvarande är mitt i världsturnén.

"Saker som hände nyligen var när Justin missade ett samtal från Selena eftersom han var upptagen på sin X-box  ett visst videospel. De är redo för en show down chatt snart eftersom Selena har fått nog. "

Nya rapporter hävdade Gomez har upprört hennes föräldrar av jakten Bieber!

"När ringen var borta på Selenas finger blev hennes föräldrar galna", säger en källa.
"Selena fick ringen vid 12 års åldern och tog aldrig bort den."

"Men när det började bli hett med Justin, så försvann plötsligt ringen.

-Okej, det här är ju så osant som det kan bli. Jag tror absolut inte på det här. På bilder och videosar och massa så har man ju sett hur mycket Justin bryr sig om Selena, så jag tror inte det här är sant. Men jag måste tipsa er om att läsa den här , riktigt bra! jag lovar ni kommer inte ångra er.
Ett stort tecken på att JELENA FÖRHÅLLANDET ÄR FALSKT!
Postat av: Anonym

På vems blogg hittade du länken?

2011-04-26 @ 15:16:19

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: