Category: | 2010-11-26 | 17:25:17

justin donerar pengar från hans nya album till Children's Miracle Network


Justin Bieber har meddelat att han kommer att donera en del av pengar från hans akustiska albumet till välgörenheten.

I ett meddelande till fansen som han publicerade på sin Facebook, avslöjade sångaren att han hade samarbetat med Children's Miracle Network och skulle donera en del av pengar från My Worlds Acoustic till organisationen.

"Jag gjorde ett löfte till er när jag skrev "Pray"som jag skulle använda det för att samla in pengar till välgörenhet för semester", skrev han. "Jag håller mitt löfte. Vi kan alla göra en skillnad om vi gör en insats. Tack för att ni alltid är där. "

Han tillade ett meddelande på hans Twitter-konto som sade: "Ta emot är bra ... men ingenting jämfört med att ge. # HELPOTHERS. "

Barnens Miracle Network - som samlar in pengar föratt öka medvetenheten för 170 barnsjukhus i hela USA - visade också partnerskapet på sin Twitter och tackade Bieber.

"Justin Bieber är på Santa's fin lista, skrev dem på en tweet. "Han donerar en del av pengar från #myworldsacoustic till @CMNHospitals."

My Worlds Akustisk finns tillgänglig på wallmart NU!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: