Category: | 2010-06-08 | 16:01:16

justin busringde till miley mitt i natten

den här nyheten såg jag att MSN.SE hade skrivit. Det är bra att Sverige skriver om Justin nu för tiden ;)
såhär stod det iallafall :

Miley Cyrus, 17, är rasande på popkollegan Justin Bieber, 16, sedan han satt stopp för hennes skönhetssömn med hjälp av elaka busringningar.

Miley intervjuades av den brittiska programledaren Graham Norton under sitt besök i London i helgen och berättade att hon var trött eftersom Justin hade hållit henne vaken:

— Han busringde och tänkte inte på tidsskillnaden, klockan var tre på morgonen. Jag var redo att mörda! Han bara fortsatte att ringa!

Miley berättar att hon först trodde att det var någon som hon inte kände som hade fått tag på hennes nummer.

— Jag bytte nummer, men han bara fortsatta ringa. Jag trodde verkligen att det var någon liten unge som hade fått tag på mitt nummer och ville därför inte skälla ut honom.

Men till slut fick sångerskan nog:

— Jag skrek: ”Klockan är tre på morgonen!”. Han svarade typ ”Ha ha ha, det är Bieber. Ring mig sen”.

Miley och Justin var nyligen ute på en affärsmiddag tillsammans för att diskutera ett eventuellt samarbete, men dessa planer ligger nu pyrt till.

— Min lillasyster älskar honom, men jag ska mörda honom, säger en hämndlysten Miley i intervjun.



HAHAHA, justin är så rolig! om du vill se artikeln på msn hemsida tryck HÄR!

From TMZ


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: