Category: | 2010-07-19 | 18:29:14

justin gjort en flicka gravid?

Den nyaste nyheten om Justin Bieber, är att han kommer bli pappa. Även fast han är 16 år. Faktum är att under en av sina föreställningar(my world touren), så har han legat med en flicka i Nashville som heter Jeanie Sue. Och att han gjort henne gravid.

 
Den 17-åriga flickan erkände under en konferens i närvaro av sina föräldrar: "Jag vet att jag har haft att vidta åtgärder". Jeanies far, var mycket arg, han kommer vara tillgänglig att sätta Justin i fängelse om han inte erkänner de faktiska omständigheterna. När vi förklarade för honom att vi kan visa om barnet är Justin's eller inte, svarade han att han inte skulle störa den unge mannen, när han verkligen har kul på sin tour och lämnade konferensen.

 
Hans dotter frågade honom: "du menar att jag inte är gravid pappa?". Clem, Jeanie fadern, svarade inte henne. Tror ni verkligen att Justin Bieber, sångaren, som önskar förbli oskuld tills han gifter sig, verkligen gjorde flickan gravid?


ASSÅ JAG SÄGER BARA HA HA HA HA!! det här är aboslut inte sant. ett osant rykte som har börjat virvla runt. asså så inte sant. den här bruden har skapat drama för sig själv. Men som ni alla vet det är inte SANT! tror ni verkligen att Justin skulle göra såhär? om man är en riktig beliber och har tittat på massa videosar med justin fattar man att han aldrig skulle göra såhär haha :D'var bara tvungen att lägga upp det. För det är verkligen osant till hundra haha



Postat av: Anonym

vem vet , kanse sant :O

2010-07-19 @ 19:50:58
Postat av: amanda

vars hittade ni dendära faktan?



annars undrade jag och vi fick ta den av er?:)

2010-07-19 @ 21:47:18
URL: http://jbieber.blogg.se/
Postat av: Lisa

DET DÄR, var det dummaste jag någonsin sett! alltså, haha, OFTA de är sant då :p ojoj säger jag bara

2010-07-19 @ 23:08:45
URL: http://liisasjolund.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahahaha xD

Fett taskigt att starta ett rykte alltså, liksom skaffa ett liv... <33

2010-07-19 @ 23:24:32
URL: http://fridaaxx.blogg.se/
Postat av: klaudia

shit vad dom hittar på ,garvade när jag läste det hahah jag håller med gå och skaffa ett liv

2010-07-21 @ 01:22:24

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: