Category: | 2010-12-31 | 19:41:46

lina är tillbaka

HAALLÅÅÅÅ MÄNNIISKOOOR!! :D eller kalla sverige .. -.-

nu är jag Lina hemma från Mexico, det var den bääästa resan jag har varit på. Så jag tycker lugnt att alla som ska åka utomlands åk till Mexico, cancun ;)
men iallafall nu är jag tillbaka och ska försöka blogga så mycket som möjligt nu i början. Har ju missat en hel del. Men har läst in mig ganska mycket. SÅ NU KÖÖÖÖR VI BAAA !! ;D

Emelie , min kompis. som har bloggat här undertiden när jag har varit borta med Jasmin, får jättegärna fortsätta blogga här, och blogga när hon kan ;) Så nu kör vi. och jag har inte sett designen , förs nu och den var gryyymt snygg ;) bra jobbat brudar!!

här är hotellet jag har varit på! jag säger bara ett ord..underbart ;)

Blue Village Exotic Barceló Maya Beach 1

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: