Category: News! | 2017-05-17 | 07:19:22

Justin hade livestream igår

Hej på er! 
Igår så hade Justin live stream på instagram!! Han laddade upp lite bilder också på sitt konto, fast det vet ni kanske redan hahah.
 
Jag har alltid oturen att missa alla hans livestreams men den här gången lyckades jag Och jag är så glad för det. Tittade ni på den? Jag blev verkligen tårögd när han sjöng låten "I Could Sing Of Your Love Forever". Han sjöng även Despacito 😍❤. För er som missade hans live stream så tänkte jag berätta lite om vad som hände. Han gick ut från sitt hotellrum och skulle driva med en av hans kompisar Hahaha det var faktiskt roligt, han sa att han skulle gå och raka sin mustasch så det gjorde han också. Han visade även sitt badrum, vilken tandborst han använde och vilka ansiktsprodukter han använder :)
 
 
 
 
 
Postat av: Anonym

Jag måste fråga är vi Belibers så oroliga som alla media säger vi är?

Svar: Det tycker inte jag! :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2017-05-18 @ 11:54:43
Postat av: Anonym

Tycker inte jag häller

2017-05-18 @ 22:33:32

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: