Category: News! | 2017-03-17 | 12:00:00

Hur upptäckte ni Justin?

Jag är väldigt nyfiken på hur ni upptäckte Justin? Jag själv satt hemma, med en dator i knät och tittade på Youtube. Jag var typ 11, om jag inte minns fel. Det var en låt som hela tiden följde med, när jag tryckte på ny video, som förslag. One time av Justin Bieber. Tillslut så blev jag nyfiken och ville veta vad det var för video. Så jag lyssnade på den, och tryckte på en till video av Justin. Jag satt HELA kvällen och lyssnade på typ alla låtar. Klickade på nästa, nästa, nästa. Dagen efter så kunde jag det mesta om Justin. Det gick verkligen över en natt, jag var ju helt fast!
 
Ni får gärna berätta hur ni upptäckte honom i kommentarerna. Hade vart superkul att läsa! Har ni någon rolig historie, kom ni över han av misstag? Det gjorde ju jag, och tur det <3
 
KOMMENTERA!
 
Världens finaste kille - vad har vi gjort för att förtjäna honom? 
 
 
 
Postat av: Anonym

Fick reda om honom när han precis blivit känd. Några i klassen satte på en låt med honom och först så gillade jag inte alls musiken. Jag blev ändå intresserad därefter och bara efter en vecka var jag fast <3

2017-03-17 @ 20:01:27
Postat av: Anonym

Såg först baby musik videon och hittade sen one time och var helt fast direkt, lärde mig allt om honom så snabbt jag kunde. Blir bara mer och mer fast varje dag än idag trots att jag nästan alltid blivit "retad" för att jag gillar honom men det spelar ingen roll för Justin är ändå alltid bäst ❤

2017-03-17 @ 21:06:06
Postat av: Rojin

första gången jag hörde justin var när min vän satte på baby på vägen till skolan och fråga om de lät som en tjej eller kille... trodde de var en tjej och hon berättade att det var en kille. Men jag diggade ändå låten. sen kom jag hem och sökte på hans namn och hittade eenie meeni och jag var helt fast, så efter den videon under typ maj månad, 2010 var jag fast och varit en belieber sen dess ❤❤❤❤

2017-03-18 @ 14:30:38
Postat av: Elin

Jag kollade på nickelodeon choice awards och in på scen kom Justin och sjöng baby eller one time, kommer inte riktigt ihåg. Efter ett par dagar så åkte jag bil med min familj och då spelades one time eller baby på radion. Och då kände jag igen den och kom på att det var Justin som sjöng den :)

2017-03-18 @ 14:40:52
Postat av: Anonym

Det var en tjej som i min klass som visade mig videon till baby när vi var på fritids. Direkt när jag kom hem bad jag mamma o pappa att köpa hans album. Några dagar senare hade jag albumet i min hand och redan där var jag en belieber <333

2017-03-18 @ 17:58:40
Postat av: Anonym

jag och min syster att alltid och kollade på hans egna videos från kidrauhl <3333 och älskar han en <33333 forever

2017-03-31 @ 09:30:47

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: