Category: News! | 2017-03-01 | 19:12:55

Grattis Justin, 23 år!

Jag vill såklart också passa på att gratta Justin på hans 23-årsdag. Det är helt sjukt att han redan är 23 år gammal, det känns verkligen inte så. För andra så är 23 år väldigt ungt, och jag tycker inte att andra personer som är 23 år är speciellt gamla, men med Justin är det en annan grej. Jag vet inte varför men det gör lite ont att han inte kan vara typ 20 för evigt ;) Han är verkligen en så framgångsrik person som vill alla människors bästa. Jag tycker att Justin förtjänar det bästa av allt här i livet, för han har räddat mångas liv (utan att ens veta om det).
 
Jag hoppas att världens finaste kille har haft en superbra födelsedag. Jag vet ju att han har fått otroligt många grattishälsningar och mer är han värd. Om ni inte redan gjort det, gå in & gratta honom på hans instagram. 
 
HAPPY BIRTHDAY JUSTIN DREW BIEBER - 23 years <3
Du betyder mycket (allt) för mig.
 
 
 
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: