Category: News! | 2017-06-11 | 09:42:59

SUMMERBURST #2

Igår spelade Justin i Stockholm. Sist han var här var ju i september förra året, men nu är han tillbaka igen. Eftersom det var 18-årsgräns så köpte jag inga biljetter.. Jag fick nöja mig med bilder och videos helt enkelt. Tråkigt!
 
Efter Summerburst så var han ydligen lite hungrig och åkte till en resturang för att hämta mat. 
 
 
 
Hur är det ens möjligt att vara så snygg 24/7?
 
Ni som var på summerburst igår, tyckte ni att det var bra? Kommentera gärna :) 
Senare idag kommer massor av bilder & videos från gårdagen.
 
 
Postat av: Anonym

Var han konsert verkligen så dålig som Aftonbladet , Expressen DN säger.

Svar: Eftersom jag inte var där så kan jag ju inte säga något, men vi vet ju sedan tidigare att Justin inte sjunger så mycket live. Dock tror jag inte att han var riktigt så dålig som de försöker säga, men att han var trött det kan absolut stämma (vilket inte är alls konstigt)!
justindrewbieberswe.blogg.se

2017-06-11 @ 11:25:46

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: