Category: News! | 2017-06-08 | 14:53:00

Stockholm

 
Next up i Biebers schema: Singelsläpp imorgon och spelning på Summerburst på fredag. Är ni redo?
 
Ryktas att Justin faktiskt är i Luleå just nu och anlände med privatplan dit under natten. Verkar som att han eventuellt ska ut och campa och jaga lite? Mer update kommer! Inga bilder finns än.
 
 
Postat av: Anna

Hej! Jag undrar om någon ska åka till Gärdet på lördag där summerburst ska vara och stå utanför och lyssna på justin? Vet ni om det ens är möjligt att se honom utifrån? Skulle va kul om ni kunde ta upp de på bloggen!

2017-06-08 @ 19:31:24
Postat av: Anna

Hej! Jag undrar om någon ska åka till Gärdet på lördag där summerburst ska vara och stå utanför och lyssna på justin? Vet ni om det ens är möjligt att se honom utifrån? Skulle va kul om ni kunde ta upp de på bloggen!

Svar: Hejsan! Jag hade tänkt åka ut till gärdet men vet inte någon annan som har planerat att göra det. Är osäker på om man kommer kunna se honom, det tror jag faktiskt inte tyvärr :( Vi kan ta upp det absolut! //Lova
justindrewbieberswe.blogg.se

2017-06-08 @ 19:31:26

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: