Category: News! | 2017-06-12 | 12:24:28

Gamla godingar av Justin

Bara jag som älskar Justins gamla låtar? Då snackar jag inte om hans låtar i Believe albumetet utan jag menar låtar från 2009 och uppåt. Alltså, det är något med den lilla Justin som jag bara älskar! Hans röst låter så annorlunda då jämfört med nu. 
 
Här är mina favoritlåtar som släpptes innan 2013 :)
 
 
Första låten och min största favorit genom alla tider är Baby. Jag vet inte varför men jag älskar den så mycket. Justin gör den lika bra live då som nu :) Rapdelen är lätt min favorit!
 
 
Andra låten blir Pray. Låten är så himla fin och lugn. Att han spelade in denna och gjorde låten bevisar bara ännu en gång att hans hjärta är stort.
 
 
Tredje låten jag har med är That should be me. Vet inte riktigt varför jag älskar denna låten men jag bara gör det! Gillar dock inte delen då Rascal Flatts sjunger.. Men det får man väl stå ut med!
  
 
Fjärde låten är så himla fin, Never let you go. Jag ÄLSKAR när Justin sjunger den live! Jag själv tycker att det är bättre än när han sjunger i musikvideon.
  
 
Tur för mig att denna släpptes innan 2013. En av mina stora favoriter, Fall. Jag tycker den är så grymt fin<3 Min lätta favorit från Believe :)
 
Vilken av dessa låtar är er favorit? Låt oss gärna veta i kommentarerna.
 
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: