Category: News! | 2017-01-27 | 13:36:33

Justin - då & nu

Som vi alla vet så har Justin förändrats genom åren, med både olika frisyren, klädstilar och fler tatueringar. Jag tänkte att vi kan kolla tillbaka på hur Bieber såg ut för några år sedan och hur han ser ut idag. 
 
Bildresultat för justin bieber 2010
2010
 
Titta bara hur liten han ser ut! Och håret är bara så gulligt. Jag hoppades ju att han skulle få tillbaka sitt hairflip men han rakade ju håret igen. Trots att detta bara är 7 år sedan så har han förändrats så mycket på de åren. 
 
Bildresultat för justin bieber 2011
2011
 
 
På bara 1 år gick han från att vara en liten, oskyldig ''pojke'' till att se mycket äldre ut! Frisyren gör ju att han ser mer vuxen ut. Detta är personligen ett utav mina favoritår, eftersom han ser så snygg ut här! Tycker ni inte? Såklart är han snygg nu med men det är något som gör honom annorlunda här.
 
Bildresultat för justin bieber 2012
2012
 
Från söt till cool! Här klippte han sig igen och började få en egen stil. Han exprimenterade med sina kläder och olika stilar som sagt. Snygging!
 
Bildresultat för justin bieber 2013
2013
 
Året då Justin satte sina fötter på svensk mark för första gången! Det glömmer vi inte. Men detta året var ganska jobbigt för honom, det var många konserter och polisen hittade droger i hans buss när han var i Stockholm. Måste ändå säga att han ser väldigt bra ut på bilden!
 
Bildresultat för justin bieber 2014
2014
 
Tuffaste året för oss beliebers (och för Justin antagligen). De flesta har nog koll på vad som hände i januari 2014 och det fick oss att tappa andan i någon sekund. Men han kom tillbaka, glad och frisk. Det är vi väldigt tacksamma för <3
 
Bildresultat för justin bieber 2015
2015
 
Blonderat hår, priser, purpose släpptes. Mycket som hände det året för alla beliebers. Måste säga att Justin är så H E T i blont hår.. Vet inte vad som gör honom så snygg men det är bara så. Här ser man också att han ser mycket äldre ut, han har växt ''upp'' och blivit en man ;)
 
Bildresultat för justin bieber 2016
2016
 
Samma sak här - het! 2016 var ju också lätt bästa året för just mig eftersom jag såg Justin live för första gången! Oslagbart. Han fortsatte och vinna priser, exprimentera med håret och skaffade nya tatueringar.
 
Nu både hyllas och ifrågasätts frisyren av Justin Biebers många fans. Foto: Pap Nation / Splash News / PAP NATION / SPLASH NEWS/IBL SPLASH NEWS
2017
 
Och nu! Han inledde året med att låta sitt Bieber hair växa men sedan så rakade han allt igen. Jag tycker att han är jättefin i rakat hår så för mig gjorde det inte så mycket. Detta året drar Purpose tour igång igen och jag är SÅ taggad på att få se alla bilder och videos. 
 
Om man måste välja så är 2012 och 2015 lätt mina favoritår av Justin. Han är lika fin nu med, missförstå mig inte. Vad är ditt favoritår?
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: