Category: News! | 2017-01-29 | 20:58:00

29e Januari

Är detta ett datum som ringer några klockor i era öron?
Idag är det nämligen exakt 3 år sedan musikvideon till Justins låt "Confident" släpptes! 
 Chance The Rapper är också med i videon under sin del utav låten.
Personligen älskar jag den här musikvideon! Den är ju gjord på ett litet speciellt sätt, den förmedlar liksom en liten historia. Sedan tycker jag väldigt mycket om låten, den fastnade på min hjärna hela tiden när den var ny.
 
 
Idag är det även 4 år sedan Believe Acoustic kom ut. Fattar inte att det är så länge sedan. Kommer fortfarande ihåg första gången jag lyssnade på det här albumet och jag älskade det direkt. Gillar verkligen när han gör lite lugnare låtar och man bara får höra hans fina röst tillsammans med ett instrument han spelar själv. Ren magi!
Nu kanske det var ett tag ni lyssnade på detta album men jag rekommenderar er att lyssna på det igen, det är verkligen ett riktigt bra album där hans talang kommer fram stort. Mer poppiga låtar från Believe skivan, som "As Long As You Love Me" och "Boyfriend" låter verkligen riktigt bra akustiskt också.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: