Category: Bilder | 2017-02-14 | 21:02:00

Justmoji appen

Hej på er!
Vissa av er vet redan kanske detta, men för er dom inte vet så har Justin en emojji app som heter "Justmoji". Den här appen kom ut förra året (2016) den 4 oktober. Jag älskar verkligen den här appen. Det finns så många olika smileys och gifs som man kan använda till olika situationer. Det finns även emojiis som man kan skriva ett meddelande på några emojisar. Dock så kostar appen, den är alltså inte gratis. dag är det ju alla hjärtans dag idag och jag såg för några timmar sedan att det har kommit upp nya justmojis till just denba dag. 
 
Så här ser appen ut👍🏼
 
 
 
Här ser ni några emojis som finns men det finns fler☺
Jag älskar den här appen så mycket!❤
Tycker ni också om appen? :)
 
 
 
Postat av: Rojin

Hej!
Jag har en fråga vet ni någon bra hemsida där man kan köpa justins purpose tour merch, vill så gärna ha en streetwear merch hoodie :))
vill ha en sån på bilden nedan men vet inte ifall de finns bättre ställen att handla på?
https://img1.etsystatic.com/114/0/13539589/il_570xN.1097163547_qjm4.jpg

Svar: Hej! Urban Outfitters, Forever 21, Ebay, H&M, Asos, Claire's och Purposetourmerch.com säljer purpose tour merchandise ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2017-02-15 @ 15:33:04

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: