Category: News! | 2017-02-01 | 21:19:40

Bakgrundsbilder

Här har ni några fina bilder som ni skulle kunna ha som bakgrund på mobilen. Jag antar att jag inte är den enda som endast haft JB som bakgrundsbild i flera år, både låst och upplåst skärm på mobil, surfplatta och dator. Själv gillar jag de simpla, kanske bara en helt vanlig bild ifrån ett uppträdande eller en svartvit bild med en bit av ett lyrics...
hehe, om man vill ha något med lite humor
 
personlig favorit ovan
 
detta är min bakgrund atm
 
Postat av: Anonym

Ni borde ändra eran inställning så man kan spara bilderna. För nu när jag ska spara på mobilen går det inte utan jag måste screena vilket blir fult då jag får med massa annat och saker över bilden. :(

Svar: Vi ska absolut kolla över detta!
justindrewbieberswe.blogg.se

2017-02-01 @ 23:01:48

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: