Category: News! | 2017-02-05 | 14:56:06

3 bästa covers på Love yourself!

En utav mina favoritlåtar av Justin är Love yourself. Jag tycker verkligen att den är så grymt bra och jag kan höra på den om & om igen. Jag satt och kikade runt på lite covers som folk hade gjort av den låten - här är de tre bästa (enligt mig):
  
 
En cover av Conor Maynard. Jag har sett flera vidoes av han och tycker han har en superbra röst. Och rapen i låten av Anth, asså omg.... <3
 
 
Jag tycker att andra versen i denna covern är to-die-for. Seriöst, hur bra är det inte när Kelly sjunger? De har lyckats med att göra om låten på ett så bra sätt!
 
 
Och till sist - Jasmine Thompson. Älskar hennes röst! Har nog kollat på alla hennes covers. Hon sjunger Love yourself så bra.
 
Min favorit är den andra, med Yo Preston & Kelly Kiara. Vilken är din favorit?
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: