Category: News! | 2017-02-28 | 18:39:21

23 år imorgon!

Imorgon fyller Justin hela 23 år! (som alla redan vet - hoppas jag). Det är helt sjukt hur fort det har gått, han var ju nyss 16? Jag hoppas att han får en superbra födelsedag imorgon, att han firar med mycket vänner och familj. Jag tänkte att vi ska se hur han såg ut för 7 år sedan, när han alltså var 16 år, och jämföra med idag. 
 
2010:
 
 
 
 
Han hade sitt kända ''Bieber Hair''', så gulligt! När man tittar på dessa bilder så kan man knappt tro att det är samma person? Han ser så himla liten ut här, tycker ni inte?
 
2017:
 
 
 
 
 
 
Man ser klart och tydligt hur mycket han har förändrats på 7 år! Det är nästan att 2010- Justin är 2017- Justins lillebror.. Jag ser frameot massa nya bilder på Justin för att kunna ladda på med i kamerarullen. Jag önskar Justin grattis i förskott <3
 
 
 
 
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: