Category: Purpose Tour -16 | 2016-09-09 | 12:28:47

Purpose Tour: Kopavogur (8 sept)

 
 
Postat av: Belieber

Hej! Jag undrar om det släpps fler biljetter till någon av konserterna i Sverige, isf vilken dag och tid:)

Svar: Det finns inget bestämt datum just nu, men vi skriver im det släpps!
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-10 @ 00:33:33
Postat av: Hej

Jag såg på Twitter att någon hade skrivit att Justin kan lägga till ollg på vissa konserter, tror ni det är sant?? Kram

Svar: Tror inte det, men vi skriver om det om det är sant!
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-10 @ 12:06:38
Postat av: 19 dagar kvar!

Jag har GC och undrar om jag har en chans att nudda Justin under konserten om jag lyckas komma längst fram eller kommer det vara avstånd mellan scenen och där jag står?

Svar: Det vet jag inte än. Det är olika på olika arenor så man vet inte förän man är där
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-10 @ 12:14:28

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: