Category: News! | 2016-09-02 | 15:53:25

Mer biljetter släpps

För att fira att det andra förbandet till Purpose tour european leg så släpper globearenas mer biljetter!
Kl 18:00 på www.globearenas.se/justin släpps fler biljetter så se till att vara beredda om ni inte har biljetter än. Än så länge så vet jag inte vilka sorts biljetter.
 
 
Postat av: Alva

Är ni säkra på att dessa inte är fake??

2016-09-03 @ 00:01:41
Postat av: Alva

Är ni säkra på att dessa inte är fake??

Svar: Ja, detta är den officiella biljetthemsidan
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-03 @ 00:01:41
Postat av: Linn

Jag undrar om det är trångt vid golden circle? Och ser man bra även fast man är kort? Vilken tid bör man börja köa för att se bra? Ser man bra även längst bak i GC? Kram

Svar: Golden circle är inte så trångt som ståplats men det blir väldigt högt tryck närmst scenen. Ja det gör du! Innan kl 9:00-10:00 skulle jag nog säga men så tidigt som möjligt! Ja du ser väldigt bra i hela Golden cirxle
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-03 @ 13:45:18
Postat av: Linn

Jag kommer till Stockholm med tåg och kan inte börja köa förens klockan 5 säkert, får jag bra platser ändå i GC?

Svar: Du kommer nog inte längst fram men man ser bra i hela GC
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-03 @ 17:43:30
Postat av: Laura

Hej!! Jag och min syster fick inte tag på biljetter, dels för vi inte hade råd, dels för vi inte hann. Men nu har vi pengar och vill verkligen, verkligen gå, har du något tips på var vi kan köpa äkta biljetter? Vi har letat på blocket men där vet man ju aldrig om det är äkta eller inte.. Kram

Svar: Axs.com (återförsäljaren) har släppt biljetter. Det finns Golden circle, B pit, och bra sittplatser så skynda att köpa innan det tar slut.
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-08 @ 14:49:38
Postat av: Laura (igen)

hej igen haha, jag var inne på axs och alltså det finns bara skymd sidosikt läkare A och B, är det mer värt att köpa det eller ståplats av någon på blocket tror du? Det är ungefär samma pris! Ser man ens något om det är skymd sidosikt? Eller om du vet förstås!

Svar: Jag skulle säga att det alltid är säkrast att köpa från återförsäljaren. Den 30 september finns b-pit kvar dock. Vet inte hur pass bra man ser med skymd sikt men tror det är bättre att köpa det så du inte behöver gå runt och oroa dig för om din biljett är falsk!
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-08 @ 21:41:30

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: