Category: Purpose Tour -16 | 2016-09-01 | 23:38:05

Förband

Det andra förbandet under Europaturnén blir Mic lowry! 
Första konserten dom spelar på under turnén är på den första i Stockholm!

/Elvira

Postat av: Veronica Burman

Hej! Jag har en Golden Cirkel biljett jag måste sälja till den 30 september. Anledningen är för att jag nu fått tag på en J PIT! Jag garanterar att den inte är fake då jag satt ute i ett dygn utanför Globen & köade för att köpa den. Jag säljer den för 1000kr. Skulle ni vilja hjälpa mig att hitta någon som vill köpa den? Börjar nämligen få lite brådis!

Svar: Maila mig på [email protected] med din mailadress så lägger jag ut en annons här på bloggen :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-02 @ 12:58:18
Postat av: Anonym

Vad är deras bästa låt de har gjort så man vet vad de. Kommer att sjunga så att vi inte bara står där som ett frågetecken😂??

Svar: Vet inte, kolla på Spotify 👌
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-04 @ 15:33:22

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: