Category: Dagens fråga | 2016-09-30 | 23:10:00

Betygsätt Purpose Tour!

På en skala från 1-10, hur bra var showen och Bieber? Skriv gärna med kommentarer om varför Purpose Tour fick just det vitsordet av dig! 
Var The Knocks bra?
 
 
 
Postat av: Belieber

Av mig får det lätt 10! Många tycker kanske inte det men man måste tänka att han 1. Enligt rykten är förkyld 2. Har haft sjukt många konserter och därför inte kan ta i allt han kan varje kväll, det skulle inte hålla. Har bara 1 sak att säga: He killed it och han gjorde mig absolut inte besviken på något sätt! Han är bara bäst

2016-09-30 @ 23:38:38
Postat av: Anonym

10! Långt över förväntan! Kände scennärvaro och håller inte alls med recensionerna. Lovet it!

2016-09-30 @ 23:47:24
Postat av: Anonym

Konserten under fredagen tyckte jag var mycket bättre än den under torsdagen! Justin var gladare och bjöd på sig själv mer!

2016-10-01 @ 00:13:04
Postat av: Elin

Den får 10 av mig och jag håller inte heller med en del av dom andra recensionerna. Med tanke på hur många konserter han gjort innan så vet man att han kan inte ta i till 100% men jag tyckte ändå att han sjöng riktigt bra och han verkade vara glad. Han var bara helt fantastisk & lätt en utav de bästa dagarna i mitt liv! Älskar honom såå!!

2016-10-01 @ 03:51:55
Postat av: Frida

Konserten under torsdagen får en 5 utav mig. Vart ganska besviken, han orkade liksom inte ens mima med i låtarna och lät micken hänga vid knäna. Han bjöd inte på sig själv och hade ingen connection med publiken. Men är fortfarande otroligt glad över att jag ens fick gå!

2016-10-01 @ 10:35:06
Postat av: Anonym

Den får 10/10 av mig för den är bäst ❤️❤️🙌🏼🙌🏼🙌🏼

2016-10-01 @ 10:36:02
Postat av: Anonym

Den får 10 av mig! Jag hade ståplats & köade i 5 timmar. Det var bland det värsta jag gjort! Var väldigt när scenen och det var så sjukt värt hela den väntan! Det var det sjukaste jag varit med om. Skrattade, grät dansade och sjöng hjärtat ur mig! Bästa som någonsin har hänt. Han var även HELT fantastisk, det var så overkligt just i stunden. Kan knappt fatta det nu. Men han var oslagbar❤️

2016-10-01 @ 17:04:41
Postat av: Anonym

Jag tyckte det var bra för jag får träffa min idol och det jag drömt om blir sant att få träffa han men det var lite dåligt att han inte bytte om så mycket men jag skulle själv inte gjort det man ska vara glad att man fick gå på hans konsert det finns vissa som inte kan men annras får han av mig 10 av 10

2016-11-09 @ 15:37:38
Postat av: Anonym

Jag tyckte det var bra för jag får träffa min idol och det jag drömt om blir sant att få träffa han men det var lite dåligt att han inte bytte om så mycket men jag skulle själv inte gjort det man ska vara glad att man fick gå på hans konsert det finns vissa som inte kan men annras får han av mig 10 av 10

2016-11-09 @ 15:38:01

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: