Category: News! | 2016-10-20 | 20:14:00

Utdrag ut Justinlåtar

"I will catch you if you fall
But if you spread your wings
You can fly away with me
But you can't fly unless you let ya,
You can't fly unless you let yourself"
 
"Been around a million stars
None of them shine brighter than you
The sky be so dark now without you"
 
"Through the sorrow, and the fights,
Don't you worry
Everything's gonna be alright"
 
 
 
Detta är några av alla fina textrader i som finns i Justins låtar. Har ni någon favorittextrad som är speciell för er? Berätta!
 
Jag tänkte också (om ni skulle vela) att vi kunde köra små "lekar" ibland som går ut på att jag skriver en textrad ur någon låt så gissar ni vilken den är ifrån och så vinner den som gissar rätt först, tror ni det skulle vara roligt?   
 
/Elvira
Postat av: Maja

Ja snälla ha sånna lekar!!

2016-10-20 @ 22:22:30
Postat av: -

Finns alltid någon speciell textrad i varje låt som betyder lite extra mycket eller hur man säger men vad jag kan komma på nu så gillar jag " For a minute we were up but the next we were falling down" Och ja det tycker jag du ska göra bli kul om man blandar med fakta och nyheter om justin med 'lekar' som du sa för oss beliebers

2016-10-21 @ 00:03:31

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: