Category: News! | 2016-10-04 | 12:50:41

My bieber experience - Elvira

Jag gick på båda konserterna, men tänkte berätta om dag två när jag hade Golden circle.

Det började med att min väckarklocka ringde 05:15 för att jag skulle upp och köa. Jag var otroligt trött eftersom jag varit på konserten innan och hade lagt mig ganska sent. Det hade fortfarande inte lagt sig att jag faktiskt sett Justin live dagen innan. Jag har liksom sett honom på så mycket filmer och intervjuer men att han faktiskt stått 10m framför mig var helt galet.

Jag och min kompis kom till Golden circle kön 6:45 men det var redan massor av människor där. Kön var inte så bra och många trängde sig, men sedan vid kl 10 så blev vi framsläppta till en trappa där kön blev mycket bättre. Jag tycker att det var ganska enkelt att köa. Det var ganska kallt men ändå så var alla så himla förväntansfulla så det gjorde inget. Vi sjöng lite men mest så satt man och pratade. 10h senare släpptes vi in i arenan och vi fick jättebra platser, 3m från Justin typ. Jag blev helt skakis, att jag skulle vara så nära honom!!


I Golden circle var det lite kaos. Redan innan konserten började vissa människor bråka och svimma och det var så otroligt trångt att vakterna hade panik. Men när Justin kommit upp på scenen så gjorde det inget för allt fokus på honom. Värst var under Company när han var rakt ovanför oss, det var fullkomligt kaos då.
I pausen så höll min kompis på o svimma så då gick vi bak men man var ändå nära för det var ju GC.

När han kom ner i glasboxen så bara brast det för mig och jag började gråta massor. Likaså så kunde jag inte stoppa tårarna under purpose och sen grät jag konstant under resten typ, haha.

Mitt intryck av båda konserterna var att de var helt fantastiska. Jag tycker den andra konserten var bättre än den första då jag tyckte Justin verkade gladare då, men båda var somsagt helt amazing!

Det känns så tomt nu, någon mer som känner så? Man har liksom taggat för detta hur länge som helst!




Mer bilder kan komma om ni vill ha?

/Elvira
Postat av: Anonym

Mer bilder :) :)

2016-10-04 @ 13:49:22
Postat av: Anonym

Mer bilder :) :)

2016-10-04 @ 13:49:22

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: